Oprocentowanie
Oferta banku
O banku
strona główna | Oferta banku | Usługi mobilne
Poniedziałek 19 Sierpnia 2019, 10:37
Imieniny:Bolesław, Emilia, Jan, Julian, Juliusz, Ludwik, Piotr, Sebald


Klienci Banku Spółdzielczego w Pszczółkach mają możliwość skorzystania z usług bankowych w mobilnym wydaniu. Do tej pory udało nam się wprowadzić do swej oferty takie produkty jak aplikacja mobilna Portfel SGB oraz usługę płatności BLIK. A w kolejce czekają kolejne rozwązania, dzięki, którym Bank Spółdzielczy w Pszczółkach udostępniswoim klientom coraz szerszy wachlarz usług bankowych na smartfon.
Kliknij by dowiedzieć się więcej:

Portfel SGB
Dzięki aplikacji Portfel SGB masz możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej, podglądu historii transakcji dokonanych kartą, a przypadku posiadania karty mobilnej – dokonywania szybkich płatności zbliżeniowych za pomocą Twojego telefonu.
 
 
Funkcjonalności aplikacji Portfel SGB:
  • możliwość dodania w aplikacji każdej karty płatniczej wydanej Banku należącym do Spółdzielczej Grupy Bankowej,
  • możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty,
  • podgląd historii transakcji dokonanych kartą,
  • szybkie płatności telefonem (w przypadku posiadania karty mobilnej),
  • możliwość zmiany kodu dostępu do aplikacji,
  • podgląd szczegółów karty kredytowej (limit kredytowy, minimalna kwota do spłaty, termin spłaty kwoty minimalnej itp.), jeśli użytkownik aplikacji nie posiada takich informacji w ramach usługi bankowości elektronicznej,
  • włączanie/wyłączanie płatności automatycznych do karty mobilnej,
  • informacja o liczbie transakcji możliwych do dokonania kartą mobilną bez dostępu do Internetu,
  • możliwość ręcznej aktualizacji kluczy niezbędnych do dokonania transakcji.
Wymagania formalne:
  • posiadanie w Banku należącym do Spółdzielczej Grupy Bankowej co najmniej jednej karty wydanej na podstawie umowy,
  • aktywacja aplikacji Portfel SGB w telefonie,
  • akceptacja Warunków korzystania z Portfela SGB (treść dostępna jest na stronie internetowej www.sgb.pl oraz w Bankach należących do Spółdzielczej Grupy Bankowej),
  • akceptacja Umowy licencyjnej w przypadku dodawania karty mobilnej (treść dostępna jest na stronie internetowej https://www.sgb.pl/oferta/dla-ciebie/karta-mobilna-visa/ oraz w Bankach należących do Spółdzielczej Grupy Bankowej oferujących kartę mobilną).
Wymagania techniczne:
  • system Android w wersji minimum 4.4,
  • dostęp do Internetu w momencie aktywacji aplikacji Portfel SGB,


 
BLIK
BLIK stał się jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w internecie. Od końca 2018 roku jest wykorzystywany częściej niż karty płatnicze. Wystarczy, jako sposób płatności za zakupy w internecie wybrać BLIK, wpisać na stronie sklepu sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, następnie zatwierdzić go PINem. Polacy zrealizowali w 2018 roku ponad 91 mln transakcji BLIKIEM. Łączna wartość transakcji zrealizowanych w 2018 roku przekroczyła 12 mld złotych; dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł.
Co to jest BLIK?
BLIK to sposób płatności mobilnych.
Co umożliwia BLIK?
BLIK umożliwia: dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych wypłatę gotówki w bankomatach oznaczonych logo BLIK logo 1
Kto może korzystać z BLIKA?
Z BLIKA mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji banków, które udostępniają BLIKA, w tym Banków Spółdzielczych SGB.
Jak zacząć korzystać z BLIKA?
Należy pobrać na telefon aplikację Portfel SGB.Następnie udać się do Banku Spółdzielczego w Pszczółkach i zgłosić chęć korzystania z BLIKA
Na jakich telefonach działa BLIK?
BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).
Czy BLIK jest bezpieczny?
Tak, jest to bezpieczne. Wykonanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji. Łączna dzienna kwota transakcji BLIK nie może przekroczyć ustalonego dziennego limitu, który wynosi 10.000,00 PLN. W aplikacji mobilnej można zmieniać limity transakcji gotówkowych, bezgotówkowych oraz internetowych. Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.







4,3543
3,9281
4,0093
4,7713




KALKULATORY:

„Drogi Użytkowniku. Informujemy Cię, że za pomoc± mechanizmu Cookies nasza strona www przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urz±dzeniu obsługuj±cym przegl±darkę internetow±. Informacje przechowywane s± w celu tworzenia statystycznej informacji o odwiedzinach stron www.bspszczolki.pl oraz dla potrzeb przechowywania dla użytkownika danych niezbędnych do logowania. Możesz wyrazić na to zgodę lub nie korzystaj±c z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoj± przegl±darkę zezwalaj±c lub blokuj±c tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z serwisu www.bspszczolki.pl. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urz±dzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urz±dzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwo¶ci zmiany ustawień w przegl±darce: Polityka Cookies.