Oprocentowanie
Oferta banku
O banku
strona główna | PSD2-2 |
Pi±tek 13 Grudnia 2019, 10:52
Imieniny:Lucja, Łucja, Otylia, Włodzisława


PSD2 – ważne zmiany dla klientów od 14 września 2019


Od 14 września 2019 roku zmieniają się zasady korzystania z bankowości elektronicznej oraz kart płatniczych.

To efekt unijnej dyrektywy PSD2, której wejście w życie spowoduje, że powierzone nam pieniądze jak i realizowane przez Klientów transakcje będą bezpieczniejsze.

W związku z tym:

⇒ zmieni się sposób logowania do bankowości elektronicznej
⇒ konieczne będzie potwierdzanie kodem PIN niektórych transakcji zbliżeniowych (do 50zł)


Czym jest PSD2?


Komisja Europejska wprowadziła dyrektywę w sprawie usług płatniczych (PSD2), aby zwiększyć bezpieczeństwo płatności oraz pobudzić innowacyjność i konkurencyjność. Dyrektywa PSD2 będzie miała znaczący wpływ zwłaszcza w transakcje w handlu elektronicznym, spowoduje konieczność wdrożenia „silnego uwierzytelniania”. Postanowienia dotyczące silnego uwierzytelniania zawarte w dyrektywie PSD2 wchodzą w życie z dniem 14.09.2019r. i będą obowiązywać w całej Europie.

Od 14 września 2019 roku zmieniamy:
  • sposób logowania do bankowości elektronicznej – wprowadzamy silne uwierzytelnianie – będziemy wymagać kodu uwierzytelnienia (ustawionego przez Klienta) i hasła SMS, bądź autoryzacji mobilnej lub kodu z aplikacji nPodpis lub e-token wydawany po 14.09.2019r. (Bankowość Internetowa dla Firm),

  • skracamy czas trwania sesji w przypadku braku wykonywanych czynności,

  • udostępniamy aplikację mobilną do bankowości internetowej NASZ BANK.
Na czym polegają zmiany?

  • co najmniej raz na 90 dni poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego hasła SMS wraz kodem uwierzytelnienia lub kodu z aplikacji nPodpis (Bankowość Internetowa dla Firm);
  • jeśli po zalogowaniu się do systemu bankowości internetowej przez 5 minut nie wykonasz żadnej czynności, przerwiemy Twoją sesję i wylogujemy Cię automatycznie; aby dalej korzystać z bankowości internetowej wymagane będzie ponowne logowanie;
  • udostępniamy aplikację mobilną NASZ BANK do obsługi bankowości internetowej (nie dotyczy Bankowości Internetowej dla Firm); będzie ona mogła być również wykorzystywana jako metoda autoryzacji przy logowaniu i potwierdzaniu operacji (o szczegółach poinformujemy odrębną wiadomością).
Szczegóły dotyczące zmian w logowaniu i autoryzacji:

Bankowość Internetowa

Bankowość Internetowa dla Firm

W przypadku problemów z zalogowaniem się do bankowości internetowej po 14 września 2019 r. prosimy o kontakt z Placówką Banku.







4,2846
3,8505
3,9181
5,0756




KALKULATORY:

„Drogi Użytkowniku. Informujemy Cię, że za pomoc± mechanizmu Cookies nasza strona www przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urz±dzeniu obsługuj±cym przegl±darkę internetow±. Informacje przechowywane s± w celu tworzenia statystycznej informacji o odwiedzinach stron www.bspszczolki.pl oraz dla potrzeb przechowywania dla użytkownika danych niezbędnych do logowania. Możesz wyrazić na to zgodę lub nie korzystaj±c z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoj± przegl±darkę zezwalaj±c lub blokuj±c tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z serwisu www.bspszczolki.pl. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urz±dzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urz±dzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwo¶ci zmiany ustawień w przegl±darce: Polityka Cookies.