Rolnicy
Informacje zostaną wkrótce uzupełnione.
Oferta Banku w zakresie pośrednictwa w rozliczeniach dewizowych/walutowych/skierowana jest zarówno do osób fizycznych jak i podmiotów gospodarczych.
Bank wykonuje polecenia wypłaty w obrocie dewizowym – otrzymane lub skierowane do banku zagranicznego oraz przelewy transgraniczne do wysokości 50.000 EURO.
I-Bank to nowoczesny system umożliwiający zdalne i bezpieczne korzystanie z usług bankowych.
W ofercie systemu Banku Internetowego znajdują się:
- IB – bank internetowy – usługi bankowe dostępne przez internet
- ASI – automatyczne centrum informacyjne – wysyłanie komunikatów SMS
- DTK – doładowanie kont telefonów komórkowych w systemie PRE-PAID.
IB – bank internetowy
Nowoczesny system umożliwiający bezpieczne korzystanie z usług bankowych za pośrednictwem internetu przy wykorzystaniu standardowej przeglądarki internetowej i systemu java. Jest łatwy i przyjemny w obsłudze, umożliwia szybkie wprowadzanie przelewów. Wszystkie zlecenia są podpisane prywatnym kluczem cyfrowym klienta.
Funkcje systemu:
- Wyświetlanie bieżącego salda na rachunkach klienta.
- Wyświetlanie historii obrotów na rachunkach klienta.
- Obsługa zleceń oczekujących i odrzuconych.
- Wystawianie poleceń przelewu z natychmiastową lub opóźnioną datą realizacji.
- Kontrola limitu dostępnych środków bezpośrednio przy wystawianiu przelewu.
- Wystawianie poleceń przelewu do ZUS i do urzędów skarbowych.
- Prowadzenie książki adresowej kontrahentów.
- Prowadzenie kartoteki wzorców przelewów.
- Szybkie wystawianie poleceń przelewu za pomocą książki adresowej i za pomocą listy wzorców.
- Obsługa lokat.
- Zlecenia stałe w pełnym zakresie.
ASI – automatyczny system informacyjny
Automatyczny System informacyjny umożliwia przesyłanie do klientów banku informacji o aktualnym saldzie na rachunku w postaci komunikatów SMS. Komunikaty mogą być wysyłane wg harmonogramu ustalonego indywidualnie dla każdego klienta. Możliwe są warianty:
- raz dziennie o określonej godzinie,
- raz dziennie o określonej godzinie w dni robocze,
- raz dziennie ale tylko jeśli wystąpiła zmiana salda,
- po każdej zmianie salda.
System wysyła także informację o saldzie jako odpowiedź na SMS klienta.
Komunikaty SMS są wysyłane przy pomocy telefonu komórkowego ( lub modemu GPRS ) podłączonego do serwera komunikacyjnego.
Klienci Banku Spółdzielczego w Pszczółkach mają możliwość skorzystania z usług bankowych w mobilnym wydaniu. Do tej pory udało nam się wprowadzić do swej oferty takie produkty jak aplikacje mobilne: SGB Mobilne i Nasz Bank oraz usługi płatności: BLIK, GOOGLE PAY, APPLE PAY oraz GARMIN PAY. A w kolejce czekają kolejne rozwązania, dzięki, którym Bank Spółdzielczy w Pszczółkach udostępnia swoim klientom coraz szerszy wachlarz usług bankowych na smartfon czy też smartwatch.
Kliknij poniżej w odpowiednią zakładkę, aby dowiedzieć się więcej: